top of page

Verzenden & Retourneren

Wat is de levertijd?
Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met de bevestiging van jouw bestelling. Alle boeketten stellen we samen en schikken we met de hand. Ik ga voor het mooiste boeket! Ik verzend je bestelling altijd binnen 5 werkdagen. Zodra jouw zijden bloemen op de post gaan, ontvang je een track-and-trace code.

 

Thuis of afhaalpunt
Je kunt je bestelling thuis of op een ander adres naar keuze laten bezorgen. Tevens heb je de mogelijkheid je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt of je kunt kiezen voor een avondlevering, wel zo makkelijk! Zodra je pakket is verwerkt ontvang je van mij een e-mail met daarin de track-and-trace code. Vanaf dat moment kun je eenvoudig je zending volgen. 

 

Moet ik verzendkosten betalen?
Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Verzending binnen Nederland is dus gratis.

 

Bestelling buiten Nederland?
Op dit moment leveren en verzenden wij niet buiten Nederland.

 

Kan ik mijn adres nog wijzigen?
Heb je je bestelling al geplaatst? Helaas kan het systeem dan geen wijzigingen meer in orders aanbrengen. Controleer daarom altijd goed of je de juiste gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact met mij op en houd je bestelnummer en adres bij de hand.

 

Mijn pakket is nog niet bezorgd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Ik adviseer je om de status van de zending te bekijken. Dit doe je met de track-and-tracecode die je van mij hebt ontvangen. Heb je hulp nodig of een vraag? Bel mij of stuur een e-mail naar info@fellaflowers.nl.

 

Wat zijn de levertijden tijdens acties en feestdagen?
Tijdens feestdagen en acties is het bij mij en de vervoerder vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doe ik er altijd alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk naar je te versturen. Houd er wel rekening mee dat je bestelling wat later bij je kan aankomen dan je van mij gewend bent.

​

Ruilen en Retour

​

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mijn zijden boeketten worden na bestelling met de hand samengesteld en op maat geschikt. In mijn webshop plaats ik foto's van alle kanten. En ook close-ups. Ondanks dat je het boeket dus goed kunt bekijken kan het natuurlijk voorkomen dat je het toch niet helemaal mooi in jouw interieur vindt staan. Stuur dan een e-mail naar info@fellaflowers.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op om samen te zorgen voor een passende oplossing.

​

LET OP:

  1. Maatwerk boeketten worden speciaal op maat gemaakt en afgeknipt. Deze boeketten kunnen niet worden geretourneerd! 

  2. Boeketten uit de sale kunnen niet worden geretourneerd!


Wat valt er onder maatwerk?

  • Boeketten die niet uit mijn vaste collectie komen maar naar eigen wens zijn samengesteld vallen onder maatwerk. Deze boeketten kunnen niet worden geretourneerd. Als je niet geheel tevreden bent zullen we samen kijken naar een passende oplossing. 

  • Boeketten uit onze vaste collectie waarop aanpassingen worden gedaan, zoals het inkorten van stelen of het veranderen van bloemen vallen ook onder maatwerk. Deze boeketten kunnen niet worden geretourneerd. Als je niet geheel tevreden bent zullen we samen kijken naar een passende oplossing. 

  • Boeketten uit mijn vaste collectie waarbij een andere vaas wordt uitgekozen dan de standaard getoonde vazen vallen ook onder maatwerk boeketten. Het boeket wordt op de door jouw uitgekozen vaas afgeknipt en geschikt en kan daarom niet worden geretourneerd. Als je niet geheel tevreden bent zullen we samen kijken naar een passende oplossing. 


Het is niet gebruikelijk om vazen te retourneren. Dit in verband met de kwetsbaarheid van het product (eigen risico). Vazen zijn zeer breekbaar en sneuvelen snel tijdens het transport. Twijfel je om te bestellen? Dan adviseer ik je om contact met mij op te nemen. Op deze manier kun je eerst goed bekijken of het product naar je wens is. Ik controleer de items zorgvuldig voordat ik ze verstuur. Is een product beschadigd of niet goed aangekomen? Dit dien je binnen 4 dagen na ontvangst aan mij te melden. Meldingen die later dan 4 dagen na ontvangst bij mij binnenkomen kan ik niet meer behandelen.

 

Hoe kan ik een of meerdere producten retourneren?
Ben je toch niet helemaal tevreden over één of meerdere producten? Dan is het mogelijk om deze te retourneren (m.u.v. maatwerk boeketten). Alle geretourneerde artikelen worden door mij zorgvuldig gecontroleerd en dienen aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Artikelen dienen in volledige originele verpakking te worden geretourneerd.

  • De artikelen dienen in goede staat, ongebruikt en onbeschadigd bij mij aan te komen.

  • De artikelen mogen niet ruiken naar rook, etensgeuren of andere geuren. 

Om te retourneren dien je eerst contact met mij op te nemen via info@fellaflowers.nl Ik dien het product binnen 14 dagen retour te hebben ontvangen. Mijn retourverwerking toetst of het geretourneerde product voldoet aan de bovengenoemde voorwaarden.

​

Let op: Wanneer de producten niet voldoen aan onze retourvoorwaarden kun je deze dus niet aan mij retourneren. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kan ik deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.

Belangrijk: het terugsturen van producten is geheel voor eigen risico. Zeker met vazen is het zo dat dit vaak misgaat en de vaas tijdens het transport kapot gaat! Ook maak ik het mee dat pakketten helaas kwijtraken en dus niet bij mij aankomen. Daarom adviseer ik ten alle tijde het retourpakket aangetekend naar mij te versturen. Indien het geretourneerde artikel beschadigd of geheel niet bij mij aankomt kan ik deze niet terugbetalen. 

 

Wat kost retourneren?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. 

 

Hoe te retourneren?
Je maakt zelf een retourlabel aan en verstuurt het naar Rustburg 3, 3262BZ, Oud-Beijerland

bottom of page