top of page

Bestellen en Betalen

Betaalmethoden

Bij Fella Flowers kun je veilig betalen met de volgende betaalmethode: met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. Aangesloten banken zijn: ABN Amro Bank, ASN Bank, Fortis Bank, ING Bank, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, en Triodos Bank. Alle iDeal betalingen verlopen via de betaalprovider Mollie, dit is één van de grootste en veiligste Payment Service Providers. 

​​

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling ?

  1. Plaats je zijden bloemen boeket en/of vaas in je winkelmand.

  2. Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Log in, of vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.

  3. Kies voor een leveringsmethode: je kunt je bestelling laten thuisbezorgen of kiezen voor een afhaalpunt.

  4. Kies een betaalmethode en rond je bestelling eenvoudig af. 

  5. Je ontvangt per e-mail een bevestiging. Ik ga voor jou aan de slag en je bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden.  

 

Is het nodig om een account aan te maken?
Het is niet verplicht om een account aan te maken. Maar het is wel handig! Met een account bij Fella Flowers kun je je favoriete zijden bloemen en vazen opslaan. Zo vind je ze op een later tijdstip makkelijk terug. Ook kun je met een account het betalingsproces sneller doorlopen, kun je meerdere verzendadressen opslaan, je geplaatste bestellingen bekijken, volgen, en meer.
 

Je gegevens sla ik veilig op. Hieronder lees je hoe je precies een account aanmaakt:

  • Klik op ‘log in’.

  • Vul het aanmeldformulier in met je persoonlijke gegevens.

  • Maak een wachtwoord aan.

  • Je kunt vervolgens inloggen.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Geen probleem, die kun je opnieuw aanvragen.

  • Klik rechtsboven op ‘inloggen’.

  • Klik op ‘wachtwoord vergeten’.

  • Vul je e-mailadres en klik op ‘verstuur’. We versturen automatisch een nieuw wachtwoord naar het door jouw gebruikte e-mailadres.

 

Ik wil mijn accountgegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?
Dit kan in je account. Log in op je account. Je komt dan in het overzicht van je account. Ga naar ‘adresboek’, aan de linkerkant. Hier kun je je factuuradres en verzendadres veranderen, of een adres toevoegen.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Controleer je bestelling en persoonlijke gegevens daarom goed, voordat je je bestelling definitief maakt.

 

Het is niet gelukt om een succesvolle bestelling te plaatsen, wat nu?
Is er iets misgegaan of lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Geen probleem, mail naar info@fellaflowers.nl en we helpen je graag. 

bottom of page